arlo Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Hej Jeg benytter Billysbilling som bogholder system, og jeg skal til at indberette moms. Skal jeg tage det fulde beløb som jeg har fået solgt for, eller skal jeg uploade hver enkelte PDF og kører det på den måde? Hvordan gør i, er lidt ny indenfor branchen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Det her er et forum, hvor du kan få hjælp til dit prestashop system. Det du spørger om er regnskabs hjælp. Det kan godt være, at der er nogen der kan/vil svare, men det hører ikke ind under dette forums topic. SPØRG DIN REVISOR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Du kan også prøve at få noget hjælp på www.amino.dk. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Spørg Billys Billing - Ifølge dem kan det gøres med et enkelt klik: https://billysbilling.dk/funktioner#moms. Under alle omstændigheder skal du ikke uploade alle PDF-filerne, hvis det altså er til SKAT du menner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts