LasseSJ Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Hej. Presta 1.54 Jeg har omskrevet URL, men der kommer et tal på f.eks: prestashop/da/content/1-om-sea-eagle Der skulle stå: /om-sea-eagle Har det noget med denne meddelelse at gøre: URL omskrivning (mod_rewrite) er enten ikke aktiv på din server, eller også er det ikke muligt at kontrollere din serverkonfiguration. Hvis du vil bruge brugervenlige URL's skal du aktivere denne. Desuden, har jeg ikke kunne omskrive "content" nogensteder. Hvor kan man det? Under "tilføj ny" i SEO og URL i backend findes den ikke. TAK Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 (edited) Der kommer default et nummer med i URL'en på PrestaShops. Det betyder ikke noget og har ikke noget at gøre med fejlmeddelelsen. Igen ved jeg ikke, hvor du er hostet, men hos f.eks. Meebox er mod_rewrite aktiveret og man kan se bort fra fejlmeddelelsen (URL omskrivningen virker jo også). Jeg forstår ikke det med omskrivning af "content" Edited May 5, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted May 5, 2013 Author Share Posted May 5, 2013 Tak for info. Skal content ikke omskrives til "indhold" eller hvad? Jeg kan i hvert fald ikke vælge content nogen steder, og omskrive den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts