ThorD. Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Når jeg går ind under en kategori kommer varene en efter en lodret. Er det muligt at varens felt bliver lidt mindre med prisen under, og der kan være 2-3 vandret lidt alla fremhævende vare ? Prestashop 1.5.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Ja, men det kræver ændringer i din product-list.tpl og css, så du skal ændre i koden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorD. Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Endnu engang tak for hurtig svar og rådgivning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Afhængig af hvilken version du har - findes der også et gratis modul der kan klare det for dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin.s. Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Afhængig af hvilken version du har - findes der også et gratis modul der kan klare det for dig. :-) syntes det er passende som mit første indlæg at nævne at jeg er fuldstændig enig, ser ud som version 1.4.4.1 :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts