Niller Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 (edited) Hej prestashopper. Er i gang med opbyggelse af hobbyshoppen www.fiskpaakrogen.dk, kan det passe at google bruger meta beskrivelse på kategorier, men ikke under selve varen hvor det er den almindelige beskrivelse brugt på siden? Edited May 29, 2013 by Niller (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Nej du kan også lave meta descriptions på alle dine produkter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Ja det ved jeg, men hvis du foreksempel søger under waders behr, kommer mit produkt som nummer 9 ca. Der er det ikke meta beskrivelsen der står, men den beskrivelse der kommer ved produktet på siden. Men hvis man søger på søgeordet: fiskpaakrogen spinnere er det den meta beskrivelse jeg har skrevet til kategorien, og ikke beskrivelsen fra siden der kommer frem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Tjah - Google bestemmer selv hvad de vil vise i deres SERPs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Okay, tak for svaret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts