Jump to content

[Løst] Når jeg åbner til en underkategori, hopper siden til toppen automatisk

Spirit World

Recommended Posts

Hej

Jeg har fået et problem, som jeg ikke rigtig kan hverken selv kan finde en løsning på, ej heller kan jeg finde noget her i forummet.

Der er, at når jeg åbner en underkategori, så hopper siden automatisk til toppen. Dette er ret irriterende og får jo kunden væk fra produkterne, for hver gang der åbnes et eller andet, ryger man til tops.

Jeg har søgt på kryds og tværs herinde. Jeg har ikke fundet noget. Hvis der er noget, vil jeg gerne vide det, og også hvad der er søgt på, sådan jeg kan finde det en anden gang

På forhånd mange tak.

Mange hilsner

Lise Andersen

www.spirit-world.dk

PS www.spirit-world.dk er min nuværende shop. Min testside ligger på www.spirituelunivers.dk og den er lukket ned for test lige nu. Jeg kan godt åbne den, hvis nogen ønsker at se, hvad jeg mene.

Edited by Spirit World (see edit history)

Hej

Det har du ret i. Det er bare meget markant på min test side og jeg har fundet ud af årsagen. Siden er jo ikke rettet til grafisk endnu og så ser det meget voldsomt ud. Hvorimod sider, der hænger grafisk sammen, ja der gør det ikke "ondt" i øjnene :-)

Undskyld at jeg lige tog jeres tid til et stupid spørgsmål jeg selv kunne have tænkt mig til.