Spirit World Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 (edited) Hej Jeg har fået et problem, som jeg ikke rigtig kan hverken selv kan finde en løsning på, ej heller kan jeg finde noget her i forummet. Der er, at når jeg åbner en underkategori, så hopper siden automatisk til toppen. Dette er ret irriterende og får jo kunden væk fra produkterne, for hver gang der åbnes et eller andet, ryger man til tops. Jeg har søgt på kryds og tværs herinde. Jeg har ikke fundet noget. Hvis der er noget, vil jeg gerne vide det, og også hvad der er søgt på, sådan jeg kan finde det en anden gang På forhånd mange tak. Mange hilsner Lise Andersen www.spirit-world.dk PS www.spirit-world.dk er min nuværende shop. Min testside ligger på www.spirituelunivers.dk og den er lukket ned for test lige nu. Jeg kan godt åbne den, hvis nogen ønsker at se, hvad jeg mene. Edited May 3, 2013 by Spirit World (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Sådan er det jo? Hver gang man klikker på en underkategori bliver der loadet en ny side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirit World Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 Hej Det har du ret i. Det er bare meget markant på min test side og jeg har fundet ud af årsagen. Siden er jo ikke rettet til grafisk endnu og så ser det meget voldsomt ud. Hvorimod sider, der hænger grafisk sammen, ja der gør det ikke "ondt" i øjnene :-) Undskyld at jeg lige tog jeres tid til et stupid spørgsmål jeg selv kunne have tænkt mig til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts