moalz04 Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Hej.. Jeg startede min tøj-webbutik for en uge siden. Jeg kan se, at siden bliver besøgt af kunder, men indtil nu har jeg ikke fået order .. Jeg tjekkede mine priser, så fandt jeg ud af, at priserne på varerne i kategorierne er forskellige fra dem, når man klikker på produkterne.... Som om der lægges moms til... Selv om der er lagt moms på fra starten af... Jeg ved ikke, om det er klart... men hér er min side www.mastoj.dk.. Er der nogen der ved, hvad problemet kan være? Tak på forhånd Kh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 (edited) Din moms er sikkert ikke sat rigtigt op - tjek alle indstillinger i Back Office. Det er svært at hjælpe uden at se dine indstillinger, så lav evt. nogle skærmdumps. Vi er også nødt til at vide, hvilken version du bruger (se forsiden af forum for retningslinier). Hvis du bruger den indbyggede statistik i PrestaShop, kan du ikke regne med, at du har rigtige besøgende endnu, den tæller søgerobotter med også. Brug i stedet Google Analytics. Se i øvrigt denne side vedr. at have ting på tilbud (hvilket jeg undrede mig over, at du har, når du lige er åbnet). Edited April 28, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Helt rigtig nok noget i opsætningen af moms der er problemet.. Hvis jeg var dig ville jeg straks sætte siden offline, indtil du har løst problemet.. Noget andet er lad vær med at vise hvor mange du har på lager af de forskellige produkter, især når de fleste kun står til 1stk. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
moalz04 Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Tak for svaret og rådet ... Jeg bruger 1.5.3 ... Hvilke moms opsætning mener I? Hvis det ind på backoffice så er den sat rigtig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Vi er som sagt nødt til at se nogle skærmdumps af dine indstillinger i Back Office Link to comment Share on other sites More sharing options...
moalz04 Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 Hej.. Jeg tror den laver fejl, når jeg begynder at oprette et tilbud "ny pris"... Hvis jeg skal give 30 % rabat på en t-shirt... Hvilke værdier skal jeg ændre på billedet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Det ser jo sådan set rigtigt nok ud med opsætningen. Prøv lige at tjekke, om det virker med standard theme. Tilbudspriser angives blot længere nede på siden i feltet "Giv en rabat på" Link to comment Share on other sites More sharing options...
moalz04 Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 Den fungerer rigtigt på standard theme..... Hvad er løsningen tror du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Mit bedste bud er, at du kontakter udvikleren af themet og får vedkommende til at rette det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts