Prestabeet Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 (edited) Hi, Weet iemand hoe ik de marges van de header aanpas? Ik wil een groter logo bovenin zetten maar deze overlapt de breadcrumbsbalk...heb al van alles geprobeerd in global.css...maar zie geen veranderingen. Alvast bedankt voor de reacties Edited May 28, 2013 by Prestabeet (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Hoi, Kun je wat meer informatie geven? Om welke versie gaat het? en heb je misschien ook een link? (versie 1.4.4) Als je in global.css je logo groter maakt bij img.logo {} Als je dan een nieuwe id aan maakt voor je header ( #header{}) kun je daar dan de hoogte instellen van je header. Hierdoor schuiven al je kolommen op naar beneden en kun je je logo groter maken. Ik zelf heb ook alle dingen in mijn header een display:block; meegegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestabeet Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Hoi, Kun je wat meer informatie geven? Om welke versie gaat het? en heb je misschien ook een link? (versie 1.4.4) Als je in global.css je logo groter maakt bij img.logo {} Als je dan een nieuwe id aan maakt voor je header ( #header{}) kun je daar dan de hoogte instellen van je header. Hierdoor schuiven al je kolommen op naar beneden en kun je je logo groter maken. Ik zelf heb ook alle dingen in mijn header een display:block; meegegeven. Hi, ik heb versie 1.5.4. (laatste versie geloof ik). Ik heb alles al geprobeerd zoals jij hebt aangegeven alleen nog niet in combinatie. Wat bedoel je precies met "nieuwe id aanmaken voor je header"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 In versie 1.4.4 staat de header niet genoemd in global.css. vandaar dat ik #header{ height:170px; clear:both; display:block; } heb ingevoegd om de hoogte te bepalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts