alkilde Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Hej Hvor finder jeg modulet til at integrere mailchimp i min shop? på forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Har du prøvet mailchimp.com? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkilde Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 synes jeg har været rundt på hele deres side uden held kan også være det er trætheden som spiller ind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 (edited) Jeg googlede "mailchimp module for prestashop" og første hit var dette: http://mailchimp.kwe...ownload-module/ Er ikke sikker på, at det virker med version 1.5, jeg tror det ikke - men jeg ved ikke, om det er den du bruger? Du kan med fordel læse retningslinier for PrestaShop på forsiden af det danske forum. Edited April 25, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkilde Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Jeg køre netop 1.5.4.0 Så tvivler lidt den virker Men kan da give den et forsøg i morgen Vender tilbage med resultatet Tak for linket Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkilde Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Jeg googlede "mailchimp module for prestashop" og første hit var dette: http://mailchimp.kwe...ownload-module/ Er ikke sikker på, at det virker med version 1.5, jeg tror det ikke - men jeg ved ikke, om det er den du bruger? Du kan med fordel læse retningslinier for PrestaShop på forsiden af det danske forum. Nu har jeg kørt lidt test på en version 1.5.3.1 på forkontoret køre det fint nok og nye tilmeldinger bliver sendt direkte til mailchimp men i backoffice kommer der ingen faneblad til modulet så nye kunder der også tilmelder sig mails kan jeg ikke få videre i systemet det burde være muligt at lave manuelt et faneblad i backoffice, hvis man er bare lidt mere haj til det end mig nogen der har evner og lyst til at prøve krafter med dette?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts