youstar Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 hvordan får jeg top banneret til at stå centreret? syns jeg har prøvet men ingenting har hjulpet so farwww.youstar.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Skal du ikke bare have resized dit billede, så det fylder 550 pixels i bredden?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
youstar Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 hvordan gør jeg lige det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Jeg bruger XnView. Men der er masser af andre programmer du kan bruge.Jeg har vedhæftet dit billede i bredden 550 pixels som en service ;-)/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
youstar Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 jo tak. Men ser ikke ud som om den passer helt som topbanner i den størrelse :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Det ser da meget pænt ud. Men det, du ville have haft, var et topbanner, der dækkede hele bredden?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
youstar Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 ja lige netop. hvordan får jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Så skal du ind og rode i CSS'en. Du kan evt. overveje at lægge et andet theme ind, der har banneret som du ønsker det./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts