zazoutotaal Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Ik heb het standaard template geinstalleerd in mijn voorbeeld webshop. Maar in begin was mijn homepage slider wel zichtbaar in de homepage. Maar vanaf nu zie ik hem niet meer. Ik weet ook niet zo goed waar ik deze kan vinden en opnieuw zichtbaar te krijgen. Wie o wie kan mij helpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Ik heb het standaard template geinstalleerd in mijn voorbeeld webshop. Maar in begin was mijn homepage slider wel zichtbaar in de homepage. Maar vanaf nu zie ik hem niet meer. Ik weet ook niet zo goed waar ik deze kan vinden en opnieuw zichtbaar te krijgen. Wie o wie kan mij helpen Welke versie gebruik je? Gr Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
zazoutotaal Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Beste Willem, Bedankt voor je reactie. De versie die ik gebruik is 1.5.4.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Beste Willem, Bedankt voor je reactie. De versie die ik gebruik is 1.5.4.0 Is de module wel geïnstalleerd en actief? staat vriendelijke url aan? zijn er meerdere talen actief aan op je site? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zazoutotaal Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Ik heb de module geinstalleerd staan, maar ipv van groen geinstaleerd balkje is hij licht grijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zazoutotaal Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 De module is geinstalleerd maar bij het module overzicht is het module button niet groen, maar licht grijs ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 De module is geinstalleerd maar bij het module overzicht is het module button niet groen, maar licht grijs ? Dan staat de module uitgeschakeld. Als het goed is staat er bij de betreffende module een linkje 'inschakelen' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts