jarner Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Hej Jeg har problemer med at importere nye temaer i min Prestashop 1.5.4.0 den kommer ud med Error during zip extraction ville være super hvis der var en der lige havde en løsning MVH jarner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Er du sikker på at det er meningen at .zip filen bare skulle kunne uploades? Ofte er themes pakket sammen med alt muligt andet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarner Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 jeg er ikke klar over det men har da en mistanke om at det er zip filen der giver problemer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Er du sikker på, at themet er kompatibelt med din version af PS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarner Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 (edited) ja jeg har prøvet med flere forskellige temaer oploadet med modulet import/export a theme med samme resultat Edited April 24, 2013 by jarner (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Det kan være at themeinstaller ikke virker i din version - jeg installerer altid themes manuelt, så har ingen erfaringer med version 1.5 - prøv at søge i Bug Tracker (øverst på siden under Community) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts