Marrie Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 (edited) Hallo allemaal, Met mijn minimale kennis van Prestashop, heb ik vorig jaar een oude heer (82!!) geholpen met zijn webshop. Inmiddels had hij ook wat hulp gevraagd aan anderen. Met als resultaat dat de shop niet meer zichtbaar is voor de klant. Iemand heeft dus iets gedaan in het backend en nu vraagt hij mij om het op te lossen. Dat wil ik met alle liefde doen voor hem, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Hebben jullie ideeen? Mogelijk hebben jullie meer info nodig, dus zeg maar wat er opgezocht moet worden. Edited April 22, 2013 by Marrie (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 hoi Marie wellicht de htaccess ? krijgt hij een foutmelding te zien ? anders mail me maar even 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Voor de mensen die hetzelfde probleem tegenkomen ,, het was idd een htaccess probleem ,, friendly urls stonden aan zonder dat er een htaccess was gegenereerd ,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts