zazoutotaal Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Beste Prestashop gebruikers, Ik ben net nieuw op dit forum, maar ik probeer toch een antwoord te vinden op mijn vraag. Ik heb heb namelijk verder zonder problemen prestshop geinstalleerd op mijn domein. Maar als ik nu inlog naar mijn administrator gedeeld zie ik boven bij het login blok en in de beackend (linksboven) een soort website naam staan, maar deze wil ik graag aanpassen waar en hoe moet ik dat doen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes, Silvio Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 In de backend naar Voorkeuren(Preferences)->Winkel contacten(Store contacts) en de winkelnaam invullen onder Contact. Overigens zou die website naam exact de naam moeten zijn die je tijdens de installatie hebt ingevuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zazoutotaal Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 Bedankt voor je reactie, Maar ik probeer het daarin aan te passen, maar het slaat mijn verandere naam niet op, maar laat dan weer gewoon de oude omschrijving zien. En in de database staat ook gewoon de naam die ik er eigenlijk wil hebben. Kan ik deze niet ergens in phpmyadmin aanpassen ofzo. silvio Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Bedankt voor je reactie, Maar ik probeer het daarin aan te passen, maar het slaat mijn verandere naam niet op, maar laat dan weer gewoon de oude omschrijving zien. En in de database staat ook gewoon de naam die ik er eigenlijk wil hebben. Kan ik deze niet ergens in phpmyadmin aanpassen ofzo. silvio En wat is dan de oude omschrijving? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zazoutotaal Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 De oude omschrijving is Max@13051999 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts