LasseSJ Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 (edited) Hej. Jeg er ny og bruger Presta 1.54. Jeg har forsøgt med Firebug at finde frem til, hvor jeg kan rykke hele "log in"-boksen til højre i global.css uden held. Jeg ønsker at få rykket hele "log in" feltet ind på midten af det hvide center (altså til højre). http://smartkajak.dk...back=my-account Hvor er det, at jeg kan tilføje padding så det lykkedes? TAK. Mvh Lasse Edited April 20, 2013 by LasseSJ (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlsen Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hej Lasse, Dette bør gøre det: #authentication #left_column > div {display: none} #authentication #left_column {display:inline-block; min-height:1px} Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Tak for foreslag. <center> gjorde det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 30, 2013 Author Share Posted April 30, 2013 Hej Carlsen. Jeg har et sted, hvor jeg skal have centreret siden ligesom jeg gjorde med den anden. Det er når en kunde er logget ind og er ved at vælge betalingsmulighed. Når man så vælger bankwire (bankoverførelse), så er siden ikke centreret og venstre menu forsvinder. Stien som jeg kommer ind på er: ....prestashop/index.php?fc=module&module=bankwire&controller=payment&id_lang=2 Hvor og hvilken fil skal jeg ind i der? TAK Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts