LasseSJ Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 (edited) Hej med jer. Når man er ved betalingsmuligheder, og tager musen over Paypal logo'et, viser den "pay with paypal". I hvilken fil, kan man oversætte denne linje til dansk? Se vedhæftet billede. Tak Mvh Lasse Edited May 2, 2013 by LasseSJ (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hej Lasse Det ser ud til, at PayPal kører med nogle af sine oversættelser i filen modules/paypal/translations.xml. Tooltippet du nævner, oversætter du i moduloversættelsen under: default - express_checkout_payment. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Hej igen. Under translation - installed modules, kommer paypal ikke frem, så der kan jeg ikke rette noget. Filen modules/paypal/translations.XML indeholder ikke noget "pay with paypal". Out Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Du skal søge efter det jeg skrev: default - express_checkout_payment /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Skal jeg søge efter det i translation-filen eller under translation i back-office? Er ikke helt med.. tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 I back office under oversættelse af moduler. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Hej Kjeld. Jeg kan ikke finde paypal eller noget som ligner under nogen oversættelser i back-office, hverken inst. moduler eller front oversættelser. Ver, 1.54. Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Har du prøvet at søge efter det jeg skrev: "default - express_checkout_payment" ? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Jeg går ind under oversættelser og under inst. moduler og trykker på det danske flag. Søger derefter efter "default - express_checkout_payment." Intet kommer frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Prøv med Firefox i stedet for Internet Explorer, hvis det er den browser, du bruger? Chrome kan vist også søge i tekster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 hej. Jeg har fået oversæt det i translations i back end, under inst. moduller og Paypal. Takket være en opdatering fra 1.54 til 1.541, som gør at alle inst. moduller nu viser sig i under inst. moduller. Peace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts