Bumblebeefurniture Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Ik krijg telkens deze foutmelding bij het opladen van beelden [PrestaShop] Fatal error in module tmnivoslider: Call to undefined function checkImage() Wat kan ik doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Zorgen voor een compatibe module. de tmnivoslider roept een functie aan die niet (meer) bestaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsplash Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Zorgen voor een compatibe module. de tmnivoslider roept een functie aan die niet (meer) bestaat. Hi, foto's van mijn web shop werkt ineens niet meer. opnieuw uploaden werkt ook niet. foto's zijn wel te zien in front office maar wanneer je er op klikt zijn de foto's niet te zien. Ik gebruik de nieuwste update 1.5.4 www.xsplash.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Zorgen voor een compatibe module. de tmnivoslider roept een functie aan die niet (meer) bestaat. Hi, foto's van mijn web shop werkt ineens niet meer. opnieuw uploaden werkt ook niet. foto's zijn wel te zien in front office maar wanneer je er op klikt zijn de foto's niet te zien. Ik gebruik de nieuwste update 1.5.4 www.xsplash.net Wil je hier aub even een nieuw topic voor aanmaken? aangezien dit een heel ander probleem betreft is dat wel zo overzichtelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts