LasseSJ Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 (edited) Hej, Jeg bruger presta 1.54. Jeg kan ikke uploade et nyt billede i Home Text Model i back-office. Der mangler en "upload" eller "update" knap, til at trykke på, når jeg har valgt et nyt billede på computeren. Se billede. Hjælp. Tak. Peace, Lasse Edited April 18, 2013 by LasseSJ (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Klik på "Save" i øverste højre hjørne. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 Hej Kjeld. Det samme billede dukker op igen og igen. Når jeg sletter det billede som er der, og uploader et nyt "homepage logo", kommer det forrige samme billede frem, efter "SAVE". Hvis jeg prøver med andre billeder er det det samme. Fejl i modulet? Hvad kan jeg gøre? Tak. Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Det lyder som et cacheproblem. Prøv at slette billedet, trykke Gem og så CTRL+F5 for at genopfriske siden - og se så om billedet er slettet, før du uploader et nyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 Hej igen. Jeg kan slette det fra siden, så intet billede vises i Front-office. Men når jeg uploader et nyt billede, er det det samme billede som kommer på fra sidst. What to do? Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Højreklik på billedet i shoppen - se stien, gå ind via FTP og slet billedet. Upload nyt billede og se, om det virker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseSJ Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts