MigogminSøster.dk Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 (edited) Hej, Jeg vil gerne ændre teksten på mailen der sendes til kunderne når ordren er blevet afsendt, hvor gør jeg det? Venligst Mette Edited April 18, 2013 by Memme (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Via FTP i mappen ditdomain.dk/mails/da eller via Back Office, Værktøjer, Oversættelser - mailskabeloner (virker ikke i alle shops, så FTP-løsningen er mere sikker) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Jeg har nu prøvet via Back Office og det virker ikke, jeg kan godt finde beskeden, men jeg kan ikke få lov at ændre i den, så den virker nok ikke i min shop.... ...og jeg kan ikke finde mappen ditdomain.dk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 ...og jeg kan ikke finde mappen ditdomain.dk.... Det var et eksempel ;-) Hvis du kan åbne mappen med alle din shops filer via FTP, skal du finde mappen /mails/da Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 :oD - ja der kan du se hvor meget styr jeg har på det tekniske... Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts