Skovknuser Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hej prestabrugere! Jeg prøvede at komme på min shop idag og så så gav den mig en "500 - internal server error" Hvad kan jeg gøre ved det? kan overhovedet ikke på min side! Jeg har presta 1.5x, og min hjemmeside hedder "www.klik-bæltet.dk" (så kan i tjekke fejlen" Jeg gik ind i min Cpanel --> error log --> og fandt dette: "[Tue Apr 16 22:33:26 2013] [alert] [client 95.154.22.77] /home/klikblte/public_html/.htaccess: Expected </IfModule> but saw </IfModule>RewriteEngin>" Hvad kan jeg gøre for at fikse problemet?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Læg en blank .htaccess-fil ind via FTP og gå så ind under "Præferencer > SEO & URLs" og klik på "Gem". /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Det lyder jo meget nemt, men jeg er amatør på dette område, så hvis du vil kunne forklare mig i detaljer hvordan jeg gør det ville jeg være taknemmelig! - undskyld hvis jeg virker dum! Hilsen nooben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Din .htaccess fil ligger i roden af din shop og du kan kun åbne den vha. FTP. Hvis filen ikke findes, skal du lave en tom fil, som du gemmer som .htaccess (denne kan du oprette med f.eks. notesblok, husk at gemme som "Alle filer og fjern .txt). Upload til roden af shoppen og følg Kjelds anvisning om at slå SEO-venlige URL's til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Når jeg gør det her, så uploader jeg den via Filezilla! - den spørg mig som om "Fil på fjernstedet" hvad skal jeg skrive her? Link to comment Share on other sites More sharing options...