kamillion Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 HejNågon som har gjort senaste språk filen, vore nice om du la upp den i såfall.MVHKamillion Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 HejFinns det någon som har språkfil till 1,2? Eller i alla fall en fil som går att ladda upp i back office så man kan fylla på översättningarna själv sen. Hur får man annars till det med svenska till 1,2?Tacksam för svar...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillion Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Här är en fil som går att importera i PS 1.2 men det är tyvärr ej färdig så du måste fylla i själv i backoffice.men något att börja med.hoppas någon är klar med språk filen snart som kan ladda upp den färdiga ver: härMVHKamillion se(4).gzip Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Tack så mycket!!Kanonbra!Jag ska se över filen och när jag är klar lägger jag upp den igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
calibur Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Hur långt är översättningarna gjorda?För jag har gjort i hela front office samt stora delar av modulerna.Jag har översatt över franska filen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillion Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Hur långt är översättningarna gjorda?För jag har gjort i hela front office samt stora delar av modulerna.Jag har översatt över franska filen. Hej CaliburLägg gärna ut den här, så kanske någon kan fortsätta för jag själv har inte hunnit mycket efter en stressad sommar.MVHKamillion Link to comment Share on other sites More sharing options...
calibur Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Här är front office samt en del moduler översatta./Mattias fr.gzip.tar Link to comment Share on other sites More sharing options...
calibur Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Nu har jag "flyttat" över den översättningen jag gjorde på min dator till online-översättningen.Den svenska översättningen är därmed klar till långt över 60%./Mvh Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillion Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 Kannon!Lägg gärna upp nästa fil som en export fil så kan man använda backend, och bara importera filen när man vill lägga in den.Bra jobbat.MVHKamillion Link to comment Share on other sites More sharing options...
calibur Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Jag tror inte jag behöver lägga upp fler filer. Jag har översatt en stor del online nu och som det ser ut verkar det vara klart alldeles snart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDD Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Var hittar man den senaste versionen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
calibur Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Var hittar man den senaste versionen? Under download. Men du får ju vänta tills den är färdigöversatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Finns det någon som har en komplett översättning till 1.2.2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Här finns till 1.2.3http://www.prestashop.com/forums/viewthread/27837/translations/swedish_language_file_for_1_dot_2_dot_3/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillion Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Tack för det! Man kan lita på ruilong på prestaworks.MVHKamillion Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Såg just att jag glömt att lägga till rubrikerna på mejlen.. ska försöka hinna ladda upp en ny fil i veckan, annars är det lang.php som gäller i mails/se mappen för er som inte hinner vänta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts