Skov Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hej Allesammen Jeg er ny herinde, og ny bruger af prestashop. Jeg bruger pt. stardard templatet af prestashop som er sat til på dansk. Mit spørgsmål er om jeg kan købe et færdigt template, hvor det danske sprog modul virker? Eller kan jeg bare købe et og lig det på? Håber nogen vil hjælpe mig.... På forhånd tak. Skov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 "Mit spørgsmål er om jeg kan købe et færdigt template, hvor det danske sprog modul virker?" Det kan du formentlig ikke. Du skal ikke regne med, at købte templates har dansk oversættelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skov Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Pertho: "Du skal ikke regne med, at købte templates har dansk oversættelse." Det vil sige at de templates er ubruglige som dansk webshop... Kan man selv gå ind og rette i teksten på et theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Kan man selv gå ind og rette i teksten på et theme? Ja, du kan selv gå ind og oversætte teksterne til dit theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 En lidt hurtigere genvej - kopier den danske oversættelse fra en template til en anden i oversættelses modulet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 (edited) En lidt hurtigere genvej - kopier den danske oversættelse fra en template til en anden i oversættelses modulet Moduler der følger med themet, skal stadig oversættes til dansk. Edited April 19, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts