Ronman Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 (edited) Hoi , Ik zoek de module mass price update voor ps >1.5 Deze module werdt tot voor kort gratis aangeboden maar helaas ik kan het niet meer downloaden. Heeft iemand van jullie misschien deze module over? Ik heb het nu opgelost met PHP UPDATE ps_product_shop SET price = price / 0.0 UPDATE ps_product SET price = price / 0.0 Dit voorbeeld zet alle prijzen op 0.00 euro Edited April 14, 2013 by Ronman (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Ik weet niet voor welke PS versie maar ik heb: Massa prijs update v1.3 door RSI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 vergeten bestand massprice.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronman Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Hoi Frens, Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de module gedownload en ik laat hier nog even weten of alles correct werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Fijn geef dan door welke PS versie je exact gebruikt, weten we dat ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronman Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Ik gebruik ps 1.5.4 en de module heb ik nog niet werkend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronman Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Het is raar maar de module verandert wel de prijzen in de backend maar niet op de website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronman Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Ik denk de fout al te weten deze versie update in de database alleen de tabel ps_product Maar omdat mijn ps versie ook een tabel ps_product_shop heeft zou deze ook moeten worden geudated. Als ik in de source code van Mass Price update kijk dan wordt alleen ps_product geupdated. Dus op zich werkt de module maar niet voor deze versie dan zou onderstaande code aangepast moeten worden maar zoveel verstand heb ik ook weer niet van dit soort template php codes ----- begin PHP code-------- <?php do { $sorgudc2 = mysql_query(" SELECT * FROM `"._DB_PREFIX_."product` WHERE `id_product` = ".@$veridc['id_product']." "); @$veridc2 = mysql_fetch_assoc($sorgudc2); if($symbol == 1 && $requiered1 == 0) { $price =$veridc['price']+$nbr; Db::getInstance()->Execute("UPDATE `"._DB_PREFIX_."product` SET `price` = ".@$price." WHERE `"._DB_PREFIX_."product`.`id_product` = ".@$veridc['id_product'].";"); } if($symbol == 0 && $requiered1 == 0) { $price =$veridc['price']-$nbr; Db::getInstance()->Execute("UPDATE `"._DB_PREFIX_."product` SET `price` = ".@$price." WHERE `"._DB_PREFIX_."product`.`id_product` = ".@$veridc['id_product'].";"); } if($symbol == 1 && $requiered1 == 1) { $per=$veridc['price']*$nbr/100; $price =$veridc['price']+$per; Db::getInstance()->Execute("UPDATE `"._DB_PREFIX_."product` SET `price` = ".@$price." WHERE `"._DB_PREFIX_."product`.`id_product` = ".@$veridc['id_product'].";"); } if($symbol == 0 && $requiered1 == 1) { $per=$veridc['price']*$nbr/100; $price =$veridc['price']-$per; Db::getInstance()->Execute("UPDATE `"._DB_PREFIX_."product` SET `price` = ".@$price." WHERE `"._DB_PREFIX_."product`.`id_product` = ".@$veridc['id_product'].";"); } } while ($veridc = mysql_fetch_assoc($sorgudc)); ?> ---------- einde php code------------ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronman Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Hoi mensen, ik heb de oplossing, Ik heb mijn beperkte PHP kennis losgelaten op deze module en het werkt. Ik heb simpel de update query's aangepast. Iemand belangstelling.mass_price_update.zip Het bestand (massprice.php.back) is het orginele bestand . massprice.php is het aangepaste bestand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Hallo Ronman, Mooi werk! Ik zit met 'n prob, na het gebruik van PS opschoner, ondanks dat ik alles wat zou kunnen reset worden, had uitgeschakeld, merk ik op, dat de producthoeveelheden op 0 gezet zijn geworden.. Nu, zit ik nog wel in 'n opstartfase, maar had toch al Ruim 2500 via cvs import in m'n database staan. En zou misschien voor deze taak 'n simpel query willen uitvoeren, eventueel rechtstreeks in de database. Misschien heb jij er de kennis voor om me hiermee even op weg mee te helpen. Alvast bedankt voor de aandacht, succ6 met je verdere bezigheden, MVG, Generaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronman Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Hoi Generaal, Ik begrijp je vraag niet helemaal goed maar als er iets mis is gegaan met je database vraag dan je provider of deze een backup wil terugzetten. Als je namelijk een db query wilt uitvoeren dan moet je wel exact weten wat er gedaan moet worden dus dat wordt moeilijk vanaf afstand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Helaba, Ik had nog eens de Prstashop Opschoner 'n kans gegeven, met uitdrukkelijk op te letten dat er GEEN dat zou gewist worden, enkel dat hij de rest zou opkuisen. Daarna merkte ik dat de product hoeveelheden en tevens de producten kenmerken toch verdwenen waren!! Nu had ik vanuit de DB 'n Query uitgevoerd om de hoeveelheden terug te zetten, wat in de DB wel gelukt was, maar blijkbaar toch niet in de shop tevoorschijn kwamen, heb ik de vorige backup maar terug gezet. Verder was van dezelfde leverancier van jou module er ook 'n mass prijs upgrade beschikbaar, maar deze werkt nog niet voor V 1.5.4.1. Alvast bedankt voor je reactie, Mvg Generaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts