Nikolaj - CheapGear.dk Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Hej, Jeg har opdateret til version 1.5.3.1 og taget elation liquid theme i brug men oplever nu problemer med Ewire modulet. Hver gang jeg prøver at installere Ewire kommer følgende fejl. "[PrestaShop] Fatal error in module Tools: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/cheapgea/public_html/modules/ewire/ewire.php:266)" Modulet bliver installeret, men fungere ikke som det skal og sender ikke kunder videre til Ewires betalingsvindue. Jeg er desværre ikke den store haj til programmering og har derfor ingen ide om hvad dette skyldes, så håber nogen kan hjælpe. Mvh. Nikolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Virker det med standard theme? Hvis ja, så skal du have fat i udvikleren af det theme, du har installeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Prøv at slå debugging til i config/defines.inc.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted April 13, 2013 Author Share Posted April 13, 2013 Hej Kjeld, Det gav mig så følgende: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/cheapgea/public_html/modules/ewire/ewire.php:266) in /home/cheapgea/public_html/classes/Tools.php on line141 Line 141 er markeret med fed herunder: public static function redirectAdmin($url) { header('Location: '.$url); exit; } Giver det nogen mening, og nærmere en løsning? Mvh. Nikolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Hej Nikolaj Nej, desværre hjælper det ikke så meget. Jeg må så lige stille det samme spørgsmål som Prestafan1234: Virker det med standard-theme? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted April 13, 2013 Author Share Posted April 13, 2013 Ja det virker fint med standard theme. Jeg har lige sat en lille test shop op med samme theme og der virker det også fint nok. Så jeg må simpelthen have lavet noget jeg ikke skulle på min nuværende installation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts