Jack00 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 (edited) Beste Prestashoppers, Na lange tijd zoeken en uitproberen heb ik geen andere keus om dit voor te leggen aan jullie. Betreft Multistore van Prestashop 1.5.4.0. Ik wil graag een 2e domeinnaam koppelen aan een bestaande shop dus als voorbeeld domein2.nl moet naar domein1.nl verwijzen om gebruik te kunnen maken van multistore begrijp ik. nou heb ik denk ik wel bijna elke post gelezen dat over multistore gaat maar kom er op de één van de manier niet uit. Zie onderstaande afbeeldingen, De A reccord staat ook verwezen naar de ip van de hoofdwinkel dus domein1.nl ik heb vanuit direct admin een cname record gemaakt naar domein1.nl en in prestashop een nieuwe groep aangemaakt met een nieuwe shop en url. >>WAT DOE IK FOUT???<< Alvast bedankt! Jason Edited April 12, 2013 by Jack00 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack00 Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 (edited) Niemand? die dit even kan checken?? Edited April 12, 2013 by Jack00 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts