colorrush Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Vill sådan set bare lige høre hvilken host I bruger til jeres Prestashops? Jeg overvejer nemlig at skifte, og jeg synes UnoEuro ser fornuftigt ud. Jeg har tidligere brugt UnoEuro men ikke til en shop, bare en blog. Så er lidt interesset i at vide om UnoEuro kan trække en Prestashop uden problemer. På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Prøv søgefunktionen. Det har været diskuteret mange gange i forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Jeg bruger gigahost.dk, her køre det fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Jeg har brugt DomainDirect.dk siden januar 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Jeg bruger gigahost.dk, her køre det fint Har du et link til din shop? Jeg har brugt DomainDirect.dk siden januar 2006 Tak for info - er det din Prospeed shop der ligger ved DomainDirect? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Tak for info - er det din Prospeed shop der ligger ved DomainDirect? Jeps :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Jeps :-) Ok, cool - hvilken af deres "pakker" har du? http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ja det har jeg http://fingersnild.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Meebox er brugt til det jeg foreløbigt har prøvet at bygge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts