magnusfriis Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hej, Jeg vil gerne have mine priser i kataloget vist, ex moms, men moms skal stadig vises i kurv og checkout. Lige nu kan jeg kun vælge enten med moms, hvor det så bliver vist i kataloget. Hvis jeg sætter "aktiver moms" bliver der ikke vist moms i kurven/checkout. Også selvom jeg vælger "vis moms i kurv". Er der nogen der har en løsning til dette? Prestashop version: 1.5.4. Jeg benytter standard theme, som jeg har tilpasset. Link til shoppen: http://lithosan.dk/webshop Tak! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hvad er der galt med at fortsætte i den tråd, du allerede har gang i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnusfriis Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Sorry. Ville have slettet den gamle tråd, men kunne ikke lige gennemskue hvordan. Skrev en ny, da jeg tænkte det var mere overskueligt med det hele samlet i en besked. Hvis du ved, hvordan man sletter en tråd skal jeg nok slette den ene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Det kan man ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts