MetteB Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 (edited) Nu har jeg prøvet at rette de faste tekster som kategorier, sete varer osv gennem oversættelser, i version 1.5.4. Rettelserne bliver ikke at se på siden Home, men når jeg går til en anden side, så kan jeg se at det er rettet. Hvis jeg så foretager en ny rettelse, bliver det ikke vist på de sider jeg har været inde på, men vælger jeg en ny side, så er rettelsen foretaget. Det betyder at jeg nu har en forside (Home) hvor ordet "Kategorier" er blevet udskiftet med "Menu" på andre sider er ordet "Kategori" blevet udskiftet med "Produkter", og atter andre sider hvor ordet "Kategori" er rettet til "Se hvad vi har". Kan nogen hjælpe mig inden jeg fortvivler helt? Det skal lige bemærkes, at da jeg lavede underkategorier til dropdown menu, kom de først frem når jeg klikkede på dropdown menuen, men efter et stykke tid hvor jeg bevægede mig lidt rundt på sitet, begyndte de at virke som de skulle, nemlig at komme frem ved mouse ower. Håber meget på en hjælpende hånd. Edited April 9, 2013 by MetteB (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Prøv at slå force compile til et stykke tid. Husk at slå den fra igen, da dcen sløver siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetteB Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Tusinde tak for hjælpen Pertho! Det hjalp med det samme. Du har reddet min aften. Venlig hilsen Mette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts