Skovknuser Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hej Prestabrugere! Jeg er rimeligt ny, og jeg ved godt at dette forum måske er til mere garvet Presta brugere, men jeg har sat mig for at lærer det af mig selv hver gang at jeg tilføjer billeder så viser den bare et spørgsmåls tegn, jeg har tjekket at det er en JPG fil, og har også prøvet at komprimere det til mindre pixels. Jeg har lavet et lille screendump: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Slet ingen der kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Du kan sjældent forvente svar indenfor 27 min. For langt de fleste brugere i dette forum har jo travlt med at passe deres egne shops, fuldtidsarbejde ved siden af osv. Men inden vi overhovedet kan hjælpe, er vi nødt til at have nogle flere oplysninger - se min signatur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Jeg bruger 1.5.x, og det er standard theme fra prestashop jeg benytter! Linket til min hjemmeside er : www.klik-bæltet.dk Som i kan se så er der bare et "spørgsmålstegn" ved mine produkter i stedet for et billede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 (edited) Prøv lige at tjekke formatet på dine billeder. Det ser ud til at være i .gif format? Du skal uploade dine produktbilleder i .jpg eller .png format Edited April 10, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Altså når jeg går til mappen på min computer trykker "Egenskaber" på billedet, så står der at det er et JPEG-billed, og dermed også en JPEG-fil, men er der forskel på .JPEG, og .JPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Undskyld, det er mig, der vrøvler - det er nok dit "billede kan ikke vises" jeg har kigget på. Prøv at regenerere dine billeder i Back Office: Prefrerences, Images og nederst vælger du Regenerer miniaturebilleder og Alle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Det er det samme efter jeg har regenereret :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre? jeg har prøvet alt, har lige prøvet at få billederne fra min fotograf i mindre pixels, men det ændre ingenting, den bliver bare ved med ikke at vise mine billeder! // SOS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Du må have ændret noget mere siden i går, for nu er der ikke engang et billede for det manglende billede??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skovknuser Posted April 12, 2013 Author Share Posted April 12, 2013 Jeg prøvede at regenere billederne, der skete ingen forskel, så fik jeg min fotograf til at lave billederne i en mindre version, og så regenererede jeg igen, ellers har jeg ingenting gjort Syntes det virker underligt, alle andre billeder fungere upåklageligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts