Guorilla Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 (edited) Hallo, Ik heb vandaag een upgrade gedaan naar 1.5.4 vanaf 1.5.2, maar nu is het categorie menu in het categorie block in ene niet meer uitklapbaar, dat wil zeggen dat de sub-categorieën niet meer tevoorschijn komen. Heeft iemand anders dit ook? Of is er iemand die weet hoe dit op te lossen? Ik hoor het graag... Groet, Marco Edited April 8, 2013 by dekarperboer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 (edited) marco, is het een aparte module dat menu of css gestuurd ? indien het een aparte module betreft ,,, schakel het menu uit in je bo verwijder hem van je hosting , upload de module van je pc naar je hosting , zet de benodigde rechten goed ,,, en installeer hem weer in je bo het probleem met de upgrades is ,,, modules van prestashp geven gene probleem echter modules van derden ,, lopen wel eens vaker in de soep ,, even er opnieuw opzetten helpt soms Edited April 8, 2013 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guorilla Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 (edited) Bedankt voor de tip, ik heb op herstellen geklikt en hij doet het weer... Het was overigens 'gewoon' de categorie module... Edited April 8, 2013 by dekarperboer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts