brandmand43 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Hej i garvede prestashop brugere. Er rimelig grøn inden for prestashop men er hvis jeg selv skal sige det ved at ha fat i noget af det Er ved at få udviklet en shop og det køre sådan set også på skinner dog har jeg en lille problem som frustrere mig, alle ordre får tildelt et faktura nr som køre der ud af 1,2,3 osv. men det der Reference/ordre nr. giver ingen mening QWCYGDIRO og hvad den ellers finder på Kan dette ikke ændres så det bare giver lidt mening f.eks. følger faktura nr. har søgt og søgt på nettet og her på forum men kan ikke finde noget nogen der kan hjælpe på forhand tak Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Hej, og velkommen til. Læs her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brandmand43 Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Tak for linket og beklager jeg ikke har fulgt retningslinierne Jeg har som tidligere nævnt søgt en masse om problemstillingen men endnu uden held Den version jeg bruger er 1.5.3.1 det er en shop jeg har haft en til at lave og jeg er rimelig sikker på det er et tilpasset templates shoppen ligger pt her: http://a202405a0174f80abb98c562f91fbf032dbac4ad.web8.temporaryurl.org/index.php Håber forsat der er nogle af jer derude der har en ide til en løsning Mvh. Morten Hej, og velkommen til. Læs her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Der er en mulig løsning her. Ganske vist løser det ikke problemet med at Prestashop generere egne værdier for reference og ordre, men det ændrer i skabelonen for de pdf filer som sendes til kunden, så kunden ikke ser de interne værdier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts