armando198609 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Goedendag, Ik ben een website aan het bouwen met prestashop. Ik kan alleen sinds kort niet meer inloggen in het admin gedeelte van de site. Als ik email en wachtwoord invoer blijf ik in het inlog scherm. Als ik het nog een keer doe, alleen dan met een foutief wachtwoord. Geeft hij het netjes aan dan het fout is. Waar kan het aan liggen? Of wat doe ik fout? Ik zie graag jullie reactie's. Groeten : Armando www.crea - innie.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Om te beginnen even de cache/cookies van je browser legen en dan nogmaals proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
armando198609 Posted April 4, 2013 Author Share Posted April 4, 2013 Bedankt voor je reactie. Dit had ik al uiteraard geprobeerd, helaas helpt dit niet. Ik heb ook op meerdere computers proberen te inloggen. tot zo ver nog niet gelukt Help!!!! Iemand nog meer ideeën? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts