Hiller Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Hej Jeg har tidligere prøvet at få svar på dette problem. Nu prøver jeg at omformulere mig i håb om succes. Mine kunder kan ikke få lov til at bestille på min shop fordi de får denne (id_land er påkrævet) melding vist. Kan jeg ikke komme uden om denne meddelse og hvordan.? Hilsen Hiller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antikvaren Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Hej Jeg har tidligere prøvet at få svar på dette problem. Nu prøver jeg at omformulere mig i håb om succes. Mine kunder kan ikke få lov til at bestille på min shop fordi de får denne (id_land er påkrævet) melding vist. Kan jeg ikke komme uden om denne meddelse og hvordan.? Hilsen Hiller! Har samme problem. Kan løses ved at kunderne skal angive deres adresse ved oprettelsen og ikke ved at tilføje adressen ved købet. Af en eller anden grund er der ikke noget felt for ID_country når man tilføjer adressen efter oprettelsen. Gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 (edited) Du er velkommen til at læse her. Edited April 17, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Godt så. det er version 1.4.8.2 og linket www.oliz.dk. Håber det hjælper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts