Jump to content

Vertaling van e-mail tekst lukt niet

Recommended Posts

helaas, krijg nog steeds deze melding

"Kan geen taalbestand voor de e-mail onderwerpen wegschrijven, path is: /home/ipcde38/domains/ipcdenbosch.nl/public_html/themes/default/mails/nl/lang.php"

wacht eens even...ik heb niet eens een "mails" directory onder default staan??

• 1 month later...

Ik heb hetzelfde probleem, gebruik 1.5.4.1 en krijg, wanneer ik de templates wil vertalen/editten, de volgende melding: Kan geen taalbestand voor de e-mail onderwerpen wegschrijven, path is: /..../..../....../themes/default/mails/nl/lang.php

Heb al gekeken naar themes/default maar heb daar geen "mails" map in staan en kan dus ook niet doorklikken naar mails/nl/lang.php

Heb ook al wat gespeeld met de rechten (van 755 naar 777) maar weet niet precies waar ik welke bestanden kan vinden die veranderd zouden moet worden. Kan iemand mij hierbij helpen? Desnoods kan ik ook rechtstreeks in de html de teksten aanpassen toch? Maar dan moet ik wel weten waar ik die kan vinden, daar ben ik helaas in mijn zoektocht niet achter gekomen. Misschien nuttig om te melden dat ik een aangekocht thema gebruik.

Edited by Kat84 (see edit history)

Ik heb hetzelfde probleem, gebruik 1.5.4.1 en krijg, wanneer ik de templates wil vertalen/editten, de volgende melding: Kan geen taalbestand voor de e-mail onderwerpen wegschrijven, path is: /..../..../....../themes/default/mails/nl/lang.php

Heb al gekeken naar themes/default maar heb daar geen "mails" map in staan en kan dus ook niet doorklikken naar mails/nl/lang.php

Heb ook al wat gespeeld met de rechten (van 755 naar 777) maar weet niet precies waar ik welke bestanden kan vinden die veranderd zouden moet worden. Kan iemand mij hierbij helpen? Desnoods kan ik ook rechtstreeks in de html de teksten aanpassen toch? Maar dan moet ik wel weten waar ik die kan vinden, daar ben ik helaas in mijn zoektocht niet achter gekomen. Misschien nuttig om te melden dat ik een aangekocht thema gebruik.

emails kan je vinden in de map mails

dan heb je nog diverse andere modules met emails

hier op het forum kan je eea erover vinden

Oke, bedankt, de map met mails heb ik nu gevonden en het lukt inderdaad om ze op die manier te wijzigen en opnieuw te uploaden op de server. Als ik de andere modules met emails wil vinden, waarop moet ik dan zoeken op het forum? Heb al wel gezocht maar kon niet echt wat vinden hierover