presta-dyr Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Så er de danske oversættelser til 1.5.4.0 klar. Som sædvanligt er hovedvægten lagt på front office og e-mails. Dvs. der er en del tekster i back office, der endnu ikke er oversat. Klik på "Tilføj eller opdater sproget" i bagkontoret under "National tilpasning > Oversættelser" for at få de nye oversættelser. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Kan det passe at der mangler at blive oversat en hel masse? Kan det passe at der mangler at blive oversat en hel masse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Prøv at uddybe det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 I den nye version 1.5.4 mangler der at blive oversat over 200 felter i front office. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Det burde ikke være tilfældet, hvis du kører med default theme. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Det gør jeg. Der står dette under forkontor oversættelserne? Udtryk til oversættelse: 1218. Totalt manglende oversættelse: 240. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Jeg har netop installeret en hel frisk PrestaShop 1.5.4.0. Her står: Udtryk til oversættelse: 1333. Totalt manglende oversættelse: 0. Er det fordi, du har opdateret en tidligere version af PrestaShop? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Jeg har opdateret min Prestashop fra 1.5.3 til 1.5.4 via 1-click upgrade modulet, kan det være problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Det kunne jeg godt forestille mig. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ved du hvordan jeg kan fixe det problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Hiv fat i backup'en af din 1.5.3.1-shop og prøv at oprette en testshop, hvor du installerer 1.5.4.0 oven i. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Det er vidst lidt for indviklet for mig, har ikke forstand på den slags. Men ellers tak for tippet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts