Steffen95 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hej Jeg kan ikke ændre farve i mine email skabeloner. Selvom jeg går ind i Præferencer<Temaer<e-mail-farve og ændre farven fra pink til mørkegrøn, bliver alle e-mail ved med at være pink?? Burde det ikke ændre farven på e-mail skabelonerne? Nogen der ved hvordan jeg kan ændre farven? På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Det skal gøres via FTP og en html-editor. Filerne ligger i mappen /mails Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Okay, tak. Er det noget jeg selv kan gøre uden at have forstand på kodning på nogen måde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Det kan jeg jo af gode grunde ikke fortælle dig, om du kan.Tag backup af filerne, inden du går i gang og prøv:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thissel Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Steffen, hvis du åbner mappen "mails/da" i roden af din prestashop-mappe på din server, så finder du alle de dansksprogede-emailskabeloner. Download alle html-filerne til din computer og bruge Notesblok eller et lignende program til at åbne dem en ad gangen. Søg efter '#db3484' i hver fil. '#db3484' er farvekoden for den lyserøde farve som er standard i Prestashops email-skabeloner. Erstat alle forekomster af '#db3484' med en rgb-farvekode for den farve du gerne vil have i stedet for den lyserøde. Gem filerne og upload dem til ftp-serveren på ny. Så skulle dit problem gerne være løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Tak for hjælpen, det virkede :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts