laserking123 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hej Jeg har hjemmesiden Billigesmykker.com Jeg har et problem med mine produkt billeder. Jeg kunne godt tænke mig at fjerne den hvide bagrund der er på forsiden (homefeatured) og i kategorierne. Billederne jeg tager fylder ikke billedet ud. Men efterlader hvid baggrund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Jeg kan ikke se nogen hvid baggrund, kun på selve dine billeder. Er det den lysegrå du mener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antikvaren Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Jeg kan ikke se nogen hvid baggrund, kun på selve dine billeder. Er det den lysegrå du mener? Det kan skyldes billederne ikke er lavet med et billedbehandlingsprogram hvor du kan gemme billederne uden baggrund. Fx.GIMP Gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 GIPM er et af mange programmer. Formaterne er .gif eller .png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts