Kenn Bo Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Hej Kan man tillægge et gebyr til en faktura ved EN bestemt betalingsform ? Det er kun en betalingsform jeg vil tillægge et gebyr pga. det koster en del for mig - så jeg mener at kunde og mig skal dele gebyret ! Hvor tillægge mandet henne ? Version 1.5.3.1 Mvh. Kenn Bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Ja, hvis du f.eks. har ePay som betalingsgateway, kan de sætte det op for dig. Ellers må du købet et modul til formålet: http://www.bvkyazilim.com/cart/pricing-discounts/43-prestashop-additional-payment-fees.html. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Hej Elund Tak for referencen ! Det er når folk betaler med PayPal jeg vil have tillagt et "gebyr" således at man "deler" det gebyr som PayPal tager for servicen ! PayPal kan ikke selv finde ud af at tillægge gebyr selv om de skriver og siger de kan ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Hos mig kører PayPal-betalinger igennem ePay, og de har så I mit tilfælde kun sat gebyrer op for PayPal :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Jeg havde den samme tanke. Man kan også køre PayPal gennem Quickpay. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts