paleoglobe Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Hoi, Ik zie hier verschillende vragen over hoe een shop integraal moet overgezet worden. Ook hoe de inhoud (produkten) moet overgezet worden. Maar ik heb nu een basis shop gemaakt, zonder inhoud. De taalinstellingen staan zoals ik ze wil, de transporteurs, modules enzovoort ook. Er staat nog geen inhoud (dus geen produkten) in deze shop. Kan ik mijn eigen configuratie van prestashop nu makkelijk kopieren als basis telkens ik een nieuwe winkel wil maken? Hoe werkt dit dan? Bedankt Christophe Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paleoglobe Posted March 29, 2013 Author Share Posted March 29, 2013 kent iemand een manier? Er moet toch een manier zijn om een basis op te maken die je kan gebruiken voor meerdere shops? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 kent iemand een manier? Er moet toch een manier zijn om een basis op te maken die je kan gebruiken voor meerdere shops? Kwestie van een backup maken van de database en alle benodigde language files van deze basisinstallatie.Of een backup van alle files en de dabatase... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts