Heckrollo Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 (edited) Hejsa, Jeg kan ikke få lov til at oprette nye produkter eller redigere i standard produkterne. Problemet er at hver gang jeg forsøger at gemme de indtastede oplysninger kommer fejlmeldingen Feltet link_omskrivning påkræver mindst i Danish . Der findes dog ikke et felt til at omskrive linket eller URL'en.. (sidste felt er "Tags") Jeg kan heller ikke skifte faneblad og sidder fast i Information / Global vareinformation. Se vedhæftning Jeg har forsøgt at slette cachen, hvilket desværre ikke har løst problemet. Jeg bruger version 1.5.3.1 og har købt et tilpasset tema (som fungerer fint for +500 andre) Er der nogen der kender til problemstillingen og kan hjælpe? På forhånd tak.. Edited March 25, 2013 by Heckrollo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Prøv at klikke på fanebladet "SEO" og så "Generer". /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heckrollo Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Hej Kjeld, Tak for hurtig response. Desværre hjælper det ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Feltet "Brugervenlig URL" må ikke være blankt (tjek også evt. andre sprog end dansk). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heckrollo Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Jeg kan ikke komme ind til feltet " Brugervenlig URL" Når jeg vil oprette et produkt kommer jeg direkte ind på første faneblad "Information" Denne ser ud som vedhæftede fil ovenfor (dog + feltet "Tags" nederst) Vælger jeg f.eks andre faneblade som "Priser", "SEO", "Foreninger" osv - opdaterer siden, men bliver på fanebladet "Information" Jeg har ligeledes forsøgt at kopiere en af standard produkterne, her kommer fejlmeldingen; Der opstod en fejl under oprettelse af objekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Slet shoppen og installer igen - det lyder til, at der er gået noget galt med din installation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heckrollo Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Jo, men det må være sidste udvej... Jeg kan se på det engelske forum at det ikke er et ukendt problem for 1.5.3, har bare ikke fundet den rette løsning endnu.. Surt show... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heckrollo Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Efter at have læst diverse indlæg og testet diverse løsninger uden held, (bl.a beskrevet her http://www.prestashop.com/forums/topic/213042-upgrade-to-1530-problems/) viser det sig alligevel at have noget med cachen at gøre. Mit problem opstår i Chrome, selvom cachen skulle være tømt, så jeg installerede Fire Fox. Nu kan jeg igen oprette nye produkter! Det virker iøvrigt også igen på Explorer, efter ctrl+shift+del. Men Chrome lever stadig sit eget liv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts