Maltenorgaard Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Kan ikke finde ud af hvor jeg finder global.css filerne? anyone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Det gør du under /themes/ditthemenavn - og det er kun en fil, der hedder global.css. Men du har - afhængig af theme utallige forskellige css-filer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maltenorgaard Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 (edited) Som det ser ud her kan jeg ikke vælge noget? Har vedhæftet screenshot Edited March 22, 2013 by Maltenorgaard (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Du skal bruge en ftp client til det /themes/ditthemenavn/css/, men som prestafan skriver så er der mange css filer at kaste sig over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Jeg ville ikke anbefale dig at bruge meebox's versionen, jeg har oplevet for mange problemer med den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Jeg er nu ret sikker på at det ikke er meebox der har lavet den, det er noget eksternt de har købt sig ind på. Det må næsten være det samme de fleste bruger tænker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Timpet - jeg snakkede på et tidspunkt med en tekniker og der lød det som om på dem at de selv sad og gennemtestede de versioner de havde før de lagde nye op. om det så passer skal jeg ikke kunne sige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Jeg har sjovt nok snakket med en om wordpress, som jo ligger i det samme setup om at de ventede på den nyeste version på dansk fra deres leverandør Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Timpet - fantastisk - dejligt med udvidende medarbejdere .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maltenorgaard Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Okay, mange tak for hjælpen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts