Valkyrja Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 (edited) Når jeg importere min database som virkede indtil server crash, så blive forside og backend blanke.. når jeg går ind i logfilen på serveren, kommer den med fejl som denne : File does not exist: /home/xxx/public_html/favicon.ico File does not exist: /home/xxx/public_html/404.shtml File does not exist: /home/xxx/public_html/cart alle disse filer ligger der og indtil jeg import databasen virkede siden fint nok. Det er selvfølgelig samme versions nr, og admin bruger etc. Nogen der har en ide til hvad det kan være, de fleste løsninger der kommes med online kræver jeg kan komme på admin Edited March 23, 2013 by Valkyrja (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Har du tjekket rettigheder på dine mapper efter indlæsning af backup? Og er din database backup valid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Problemet er løst, der var problemer på serveren med kryptering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts