Alexanderbaden Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Hej derude. Hvordan lægger jeg helt præcist bing og yahoo tracking ind på min prestashop side? Håber i kan hjælpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Spørgsmål ikke forstået? Hvad skal du med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderbaden Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Spørgsmål ikke forstået? Hvad skal du med det? Det skal bruges til, at måle konverteringer på de annoncer, som der bliver annonceret med på Bing & Yahoo netværket. Så derfor skal jeg bruge en der har viden omkring, hvor man skal lægge trackings konverterings koderne ind i Prestashoppen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Det lyder som om de skal lægges i dit themes order-confirmation.tpl Husk at smide {literal} {/literal} rundt om hvis det er javascript, ellers knækker siden ved load. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderbaden Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Det lyder som om de skal lægges i dit themes order-confirmation.tpl Husk at smide {literal} {/literal} rundt om hvis det er javascript, ellers knækker siden ved load. Okay hvor ligger filen "order-confirmation.tpl" henne og hvordan åbner man den? Det lyder som om de skal lægges i dit themes order-confirmation.tpl Husk at smide {literal} {/literal} rundt om hvis det er javascript, ellers knækker siden ved load. Okay hvor ligger filen "order-confirmation.tpl" henne og hvordan åbner man den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts