rmadsen80 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 (edited) Hej. Jeg har prøvet af lave en manuel opdatering, og syntes jeg har gjort som jeg skulle, men til tros for det, så vil den ikke. Når jeg går ind på min side /install/upgrade/upgrade.php kommer den her frem: This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below. <action result="fail" error="28"/> Er der nogle som kan hjælpe mig videre?? MVH Rene Edited March 27, 2013 by rmadsen80 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Manuel upgrade fra HVAD til HVAD? Du må altså kommen med NOGLE flere informationer, hvis du vil have hjælp Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Det er fra ver. 1.4.9. til den nyeste ver. 1.5.3.1 Siden ligger hos one.com Jeg startede med af prøve en 1-click, men den virkede ikke. jeg har så lidt for sjov prøvet af flytte den til et test hos gigahost og her virkede det, der kom så bare andre problemer. Lige kan jeg ikke huske fejl meddelsen de kom med. Men der må jo næsten være noget hos one.com, så ikke helt er som, det skal være siden det ikke virker der, men gør det hos gigahost. Derfor har jeg prøvet på den manuele måde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortenq Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Error 28 betyder den allerede er opdateret. Eller det tror den i hvert fald i følge configurationsfilen. Hvis databasen ikke er ændret skal du have ændret versionsnummeret i din settings.inc.php Se her: http://doc.prestashop.com/pages/viewpage.action?pageId=5374295#Manualupdate(expertsonly)-Iftheupdatefails Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hvis denne er løst, så husk at rette titlen på dit oprindelige indlæg - se "Pinned" indlæg på forsiden af forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts