mfj31dk Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Jeg har købt et themes hos Dreamtheme og har importeret den danske sprogpakke. Ved opdatering af de forskellige tekstindtastninger går det fint med back office-oversættelserne og de øvrige nedenfor, men ved front office-oversættelserne går det helt galt for samtlige 1235 linier skal oversættes manuelt - kan det virkelig passe?? Dreamtheme påstår at det danske sprog ikke er inkluderet i deres themaer - jeg troede at det var et spørgsmål om at jeg importerede den danske sprogpakke og derefter opdaterede de forskellige tekstindtastninger. vers. 1.5.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Har du kopieret da.php til themet fra dit prestashop theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Nej, jeg har hentet den her fra dette forum og sidst http://www.prestasho...en/translations som jeg også har forsøgt at installere på themaet med samme resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Du skal kopiere /themes/prestashop/lang/da.php til /themes/dittheme/lang/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 Tak for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Husk at rette indlægget til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts