maroc1994 Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 (edited) hallo, Toen ik net op m'n Back office ging inloggen, zag het er raar uit. Alle tablladen staan open, alle teksten en plaatje onder elkaar. Zie plaatjes hieronder voor duidelijkheid. Het is denk ik een css probleem of niet. Ik heb iets verwijderd in het global.css, maar die heeft toch niets te maken met het Back-Office? Ik heb errors open staan, maar krijg geen melding. Heb ook met FireBug gekeken, maar geen errors te zien. Heel raar is dat. Is het bij iemand al eerder deze probleem voorgekomen? Ik hoop graag op jullie help! edit: Front office ziet er normaal uit, alleen de back office is boosdoener Edited March 21, 2013 by maroc1994 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 de css van de admin ontbreekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 hallo, ik wist wel dat het met css te maken had, Ik heb deze topic gevolgd: http://www.prestashop.com/forums/topic/221451-solved-admin-panel-css-issue/ maar is niet gelukt. Admin.css die bestond wel, alleen ik ben echt helemaal niet in de admin map gezeten. Nog ideeen? bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 hallo, ik wist wel dat het met css te maken had, Ik heb deze topic gevolgd: http://www.prestasho...anel-css-issue/ maar is niet gelukt. Admin.css die bestond wel, alleen ik ben echt helemaal niet in de admin map gezeten. Nog ideeen? bedankt! Je hebt niks gedaan met de controllers of een override geupload? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Je hebt niks gedaan met de controllers of een override geupload? voor zover ik het weet nee. Ik ging naar een module en klikte op configureren en toen begon de layout heel raar verschijnen zoals op de foto. Ik kan je wel toegang geven tot mijn ftp en winkel, misschien dat er in admin css iets verkeerd inzit Laat mij maar weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 voor zover ik het weet nee. Ik ging naar een module en klikte op configureren en toen begon de layout heel raar verschijnen zoals op de foto. Ik kan je wel toegang geven tot mijn ftp en winkel, misschien dat er in admin css iets verkeerd inzit Laat mij maar weten. FTP heb ik nog BO volgens mij ook nog in de mail Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 FTP heb ik nog BO volgens mij ook nog in de mail ah jah dat klopt. was helemaal vergeten. in ieder geval als je er niet in kan komen, laat me maar weten, dan stuur ik je een mail terug. Alvast bedankt nog voor je moeite mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 (edited) hallo, ik heb effetjes gezocht voor oplossing en kwam deze topic teken: http://www.prestasho...problem-no-css/ Kan het zijn dat de BO naar de verkeerde pad zoekt naar admin.css? mvg, EDIT: ik heb het al opgelost. De css map in de root was opeens verdwenen. maar BO functioneert nu gewoon normaal! Edited March 21, 2013 by maroc1994 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts