MigogminSøster.dk Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Hej, Jeg er i gang med at installerer min shop på Facebook via StoreYa. Dertil følger en rigtig fin og vejledning, som er super nem at følge. Dog støder jeg på et problem da jeg når til at jeg under modulet SEO skal gå ind på Sociale netværk punkt 5 og 6 - https://storeya.zendesk.com/entries/21706612-prestashop-step-by-step-guide-for-generating-an-api-key.... Det er der simpelthen ikke...?? Er det det modul der så ikke følger med i "startpakken" når man får sin PrestaShop, eller hvorfor har jeg det ikke liggende. Ligger det det andet sted og skal blot aktiveres? Håber I kan hjælpe Vh Mette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Dit link virker ikke. Har du fulgt denne vejledning og downloaded StoreYa modulet til PrestaShop: https://storeya.zendesk.com/entries/21706612-prestashop-step-by-step-guide-for-generating-an-api-key Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Ja det har jeg netop, men det er så her den gå gal med punkt 5-6 da det modul (sociale netværks) slet ikke ligger der...? samtidig med at den viser følgende: Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: /home/migogmin/public_html/modules/storeya/config.xml:6: parser error : xmlParseEntityRef: no name in/home/migogmin/public_html/classes/Module.php on line 461 Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: them fully customized to fit both the Facebook arena and the brandâs look & in/home/migogmin/public_html/classes/Module.php on line 461 Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: ^ in /home/migogmin/public_html/classes/Module.php on line 461 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Nu skriver du jo ikke, hvilken version du bruger (læs min signatur), men det kan være, at det ikke virker til din version. Jeg har installeret det i min version 1.4. og der virker det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Ja sorry - det glemte jeg lige at få med. Jeg har version 1.4.1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Jeg har ingen bud på, hvad der er galt - har de ikke en support, du kan skrive til? Jeg sidder lige og overvejer at fjerne mit modul, for det opdaterer jo ikke løbende med udgåede varer, ligesom nye varer ikke tilføjes. Så jeg ved egentlig ikke, hvor smart jeg synes, det er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts