racemaniac Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 (edited) Ik heb een heel vreemd issue. Ik wil bij een aantal producten de opties kleur papier, kleur lint en tekst aanmaken Optie kleur papier bevat 10 waarden Optie kleur lint bevat 11 waarden Optie tekst bevat 23 waarden Zodra ik via combinaties deze opties ga toepassen, krijg ik na ongeveer 30 sec een 501 error pagina Server Timeout. Als ik dan in de webshop kijk staan de opties wel actief, echter als ik weer in de product gegevens kijk bij combinaties krijg ik bijgevoegd error-screen Wellicht zit er een maximum aan het aantal opties ? Iemand enig idee wat hier de oorzaak zou kunnen zijn, en eventueel een "oplossing" Webshop is te vinden op http://www.3d-hobbyk...art.html#/-/-/- Alvast bedankt voor het meedenken Arie edit 14-3-2013 : Probleem doet zich voor in zowel Chrome, IE als FF. Dus is niet browser gerelateerd Edited March 14, 2013 by racemaniac (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts