Skov Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hej Allesammen Jeg er ny i brugen af prestashop. Jeg er igang med at sætte en shop op, og jeg bruger standard template. Jeg bliver ved med at få en fejl 404 page not found, når jeg klikke på "gå til kassen", "ny produkter", "min konto", "mine oplysninger". Alt andet virker på siden, altså visning af mine vare, kategorier, handelsbetingelser etc. Andre der har oplevet dette problem og i så fald, er der nogen der kan hjælpe mig med at løse det. link til min side http://www.zu-ri.com/ Mvh Skov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Det fungerer helt fint her. Jeg ved dog ikke om det er fordi du er logget ind på en bruger, hvor den laver problemerne. Prøv og slet dine cookies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Prøv at generer en ny .htaccess fil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts