invicsa Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Hallo, Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen, want ik zit op zn' zachtst gezegd met de handen in het haar. Ik heb de voorbije weken prestashop 1.5.3.1 geinstalleerd en hierop een paar honderden producten ingevoerd (www.smokersdeal.be. Nu zie ik dat alle titels hetzelfde zijn en ik kan ze ook niet veranderen. In Chrome is het zeker probleem, in explorer soms niet. Het probleem ontstaat blijkbaar ook als je een artikel kopieert en dan bewerkt. In bijlage heb ik een screenshot van chrome, een van explorer en 1 van de backoffice om het probleem te illustreren. Indien iemand mij met raad en daad kan bijstaan (vrijwillig of betalend) dan zou mijn leven terug betekenis krijgen... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 hoi , maak je browser cache eens leeg van chrome en IE heb je website bekeken en zie allemaal verschillende titels ,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
invicsa Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 helaas, het probleem blijft bestaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 ik heb je site met IE8 , IE9 , firefox , chrome en zijn allemaal verschillende titels ,,van de producten ik denk dus dat het bij jou lokaal op de pc te vinden is Link to comment Share on other sites More sharing options...
invicsa Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 Ik heb inderdaad zoals alles leeggemaakt, chrome, explorer, etc... en inderdaad in de frontoffice staat alles goed, dus alvast dank voor me een stap verder te helpen, maar in de backoffice blijft alles nog hetzelfde.... (printscreen in bijlage) En ik heb 0.0 kennis van SQL, maar ik denk dat in deze code toch ook niet alles zuiver (ook een printscreen in bijlage) Enige suggesties, zou er een bug kunnen zitten in de kopieerfunctie van PS1.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts