colorrush Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Hey prestafolk Jeg er ved at opsætte de forskellige ordrestatusser der skal være (afsendt, betalt, osv.) og blev egentlig bare nysgerrig efter hvordan I har gjort det i jeres shop? Hvilke statusser bruger I, og hvorfor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Bruger kun at ordren er afsendt og efterfølgende en opfølgningsmail hvor jeg spørger efter en anmeldelse. Synes selv det er møj irreterende at modtage 5 mails om forskellige statusser.. Vi har nu modtaget din betaling (ligegyldig viden) - Vi behandler nu din ordre (ligegyldigviden) - Vi har nu har afsendt din ordre (YES!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Bruger kun at ordren er afsendt og efterfølgende en opfølgningsmail hvor jeg spørger efter en anmeldelse. Synes selv det er møj irreterende at modtage 5 mails om forskellige statusser.. Vi har nu modtaget din betaling (ligegyldig viden) - Vi behandler nu din ordre (ligegyldigviden) - Vi har nu har afsendt din ordre (YES!) Er helt enig. Har også sat det op så kunden kun får en mail ved afsendelse. Men der kan jo godt være andre statusser til én selv som kunden ikke får en mail af - f.eks. regnskabsmæssigt, om den er betalt. Det med at sende en opfølgningsmail og bede om anmeldelse er en skide god ide! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Benytter udelukkende kortbetaling hos www.elux.dk - så ordren ændrer automatisk status til Godkendt betaling (ingen mail til kunde) ellers bruger jeg Restordre, Ordre annulleret, Ordre refunderet eller Ordre afsendt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Er det et modul du bruger til opfølgelsesmail til kunderne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Jeps - modulet opsætter et cronjob til at sende mails ud 4 dage efter afsendelse af varer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Kan jeg få navnet på det modul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 iFeedback Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts